Solicítanos información

Utiliza el formulario o envíanos un email a digital@actiumdigital.es si quieres ponerte en contacto con nosotros.

Formulario con campos:

2 columnas:
Nombre* | Apellidos*

1 columna:

Empresa *

Cargo

Mail corporativo * (No puede ser Gmail, yahoo, Hotmail.)

En qué estas interesado (Desplegable Multiopción con siguientes):
- Todos grupos de soluciones
- Una consulta genérica
- Una colaboración

Mensaje *

Protección datos (El mismo que hay en SEMIC. Podemos hacer que no aparezca hasta que no empiezan a rellenar algun campo?)
- Nuestro texto legal
- Checklist aviso legal *
- Checklist comercial *

DESCARREGAR MÉS INFORMACIÓ

Descarregar catàleg - Sap Business One:

Escriu les teves dades de contacte i t'enviarem per email el catàleg en PDF

INFORMACIÓ PROTECCIÓ DE DADES DEL GRUP SEMIC (Avisos legals)

Finalitats: Descarregar els nostres catàlegs i l'enviament de comunicacions informatives dels nostres productes i serveis, inclús per mitjans electrònics. Drets: Pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i altres drets a digital@actiumdigital.com. Informació Addicional : Pot ampliar la informació a l'enllaç d' Avisos Legals .
 
Accepto rebre informació comercial, inclús per mitjans electrònics *

Per què SAP Business One?

Gestiona de forma integrada el teu negoci amb un software ERP escalable i adaptat a les teves necessitats perquè segueixis creixent

Assegura els resultats en poques setmanes amb la nostra metodologia provada

Comença ràpid i obtindràs els resultats en poques setmanes amb la nostra metodologia d’implementació provada.

Una plataforma preparada per a créixer junt a la teva empresa

Amplia la funcionalitat de SAP Business One utilitzant els nostres complements específics de la indústria o creant personalitzacions utilitzant l’SDK de SBO.

La mobilitat dels teus treballadors ja no serà un problema

Implementa SAP Business One en les instal·lacions o al núvol, i accedeix a ell des del teu dispositiu mòbil favorit.

Vols saber com optimitzar la gestió dels teus recursos amb
SAP Business One?

Un software ERP és el cor de la teva empresa. Deixa que el nostre equip especialista et mostri tot el que pot oferir SAP Business One a la teva empresa.

Les funcionalitats que t’ajuden a una gestió intel·ligent i integral de totes les àrees de la teva empresa

La gestió de tots els processos que rodegen les compres es realitzen a la teva empresa

  • Sol·licitud de compra

    Workflow dels treballadors cap al departament de compres amb validació de sol·licituds.

  • Sol·licitud de pressupost

    Un assistent t’ajuda a sol·licitar cotitzacions dels proveïdors en línia, avaluar les respostes i prendre la decisió final.

  • Ordre de compra

    Realitzar comandes en les que s’actualitza l’stock de manera automàtica i s’envien notificacions als encarregats de recepció amb les dates previstes.

Com gestionar les compres de SAP Business One:

Confirmació de recepció

Funció que permet enviar una notificació confirmant la recepció de la mercaderia.

Acords amb proveïdors

Vinculació automàtica en cada compra amb els acords pactats amb cada proveïdor.

Transaccions recurrents

Plantilles preestablertes pels serveis periòdics.

Preus

Càlcul del preu de cost, assegurances, duanes... de cada article.

Assistents

Generació de múltiples documents simultanis per a diferents proveïdors.

Esborranys

Editar i administrar tots els documents de compres.

Imprimir documents

Qualsevol document es pot imprimir o enviar directament per correu electrònic.

“Avui en dia ja no s’entén la gestió de les compres d’una empresa sense un sistema integrat amb la informació de totes les àrees de la teva empresa”.

Elisa Berenguer, consultora SAP Business One

Funcionalitats del mòdul de vendes

  • Comanda

    Crear una comanda de forma ràpida i simple.
    Les comandes es poden crear manualment amb diferents dates d’entrega i adreces d’enviament de forma automàtica per a enviar-la directament al proveïdor.

  • Entrega

    Generar informació de l’enviament que quedi registrada per a realitzar el seguiment.

Característiques del mòdul de vendes:

Esborranys

Editar i administrar tots els documents guardats.

Acord marc de venda

Vinculació automàtica en el moment de realitzar una comanda als acords pactats amb el client (terminis de pagament, descomptes, ... etc.).

Assistent de creació de documents

Combinar tots els documents de vendes existents per a un client específic en una factura.

Assistent de recordatori

Crear múltiples recordatoris per a cada client i mantenir un historial de recordatoris. L’assistent, de manera periòdica, verifica totes les factures pendents i envia notificacions.

Imprimir documents

Imprimir tots els documents de vendes i compres per període, número de document o tipus de document.

“Avui en dia ja no s’entén la gestió de les compres d’una empresa sense un sistema integrat amb la informació de totes les àrees de la teva empresa”.

Elisa Berenguer, consultora SAP Business One

Funcionalitats del mòdul de control d’estocs

  • Dades mestres d’articles

    Amb aquestes dades es poden administrar els articles que no es poden mantenir en stock. Així com la informació estàndard sobre un article, com el proveïdor, les unitats d’embalatge per a la compra i venda i els números de sèrie/lot. Els articles d’inventari es poden emmagatzemar en múltiples magatzems, amb costos que varien segons l’ubicació.

  • Valoració d’inventari

    SAP Business One admet varis mètodes per a la valoració d’inventaris, com els costos estàndard, la mitjana mòbil, FIFO (primer en entrar, primer en sortir), i la valoració per lot o sèrie. Les dades de planificació també es registren en les dades mestres de l’article. Tu decideixes l’interval per a comprar un article, per exemple mensual, setmanal o diari. També pot definir la grandària de la sèrie, la grandària mínima de la comanda i la mitjana de temps d’entrega.

    Pot canviar els preus de les accions existents amb la funció “revaloració de l’inventari”.

Característiques del mòdul de control d’estocs:

Números de sèrie i lot

Generació automàtica en base a plantilles dels números de sèrie o lot dels teus productes.

Articles de reemplaçament

Crear llistes d’articles que es poden suggerir al client per si l’article desitjat no estigués disponible.

Número de catàleg de soci comercial

Realitzar el seguiment dels números d’articles dels proveïdors en una taula de referències creuada.

Fulles de balanç / comptatges d’estoc

Aquesta funció t’indica cada quant és necessari realitzar un inventari d’estoc segons cada tipus d’article.

Llista de preus

Es poden definir diferents llistes de preus i vincular-les amb clients i proveïdors. A més a més, els enllaços dinàmics entre les llistes de preus es poden crear ràpida i fàcilment, i aquests s’actualitzen quan es modifica la llista de preus bàsica.

Gestió de Picking i embalatge

Crear automàticament llistes de Picking, per comanda o per una sèrie de comandes. Les comandes seleccionades es mostren i seleccionen pel procés d’embalatge. Es proporcionen tot tipis d’opcions de classificació per a crear aquestes llistes. Les quantitats es poden marcar com total o parcialment alliberades pel Picking.

“Avui en dia ja no s’entén la gestió de les compres d’una empresa sense un sistema integrat amb la informació de totes les àrees de la teva empresa”.

Elisa Berenguer, consultora SAP Business One

Finanzas

Consulta tus datos en tiempo real con SAP Business One
En temps real
rganiza tareas con SAP Business One
Funcionalitat de desglossament
Entradas automáticas con SAP Business One
Entrades automàtiques
Automatiza tareas con SAP Business One para tu PYME
Automatitzar tasques recurrents
SAP Business One en cualquier lugar
Múltiples ubicacions
Monedas extranjeras y tipos de cambio en SAP Business One
Monedes estrangeres i tipus de canvi

Característiques del mòdul de finances

  • Assistent de pagament

    Generar grups de pagament rebuts a través de l’entitat bancària.

  • Entrades diàries automàtiques

    Un dels gran avantatges amb aquest mòdul de SAP Business One és la possibilitat de generar automàticament entrades de diari de vendes, compres o transaccions d’estoc. Per una altra banda, els usuaris també poden crear manualment noves entrades de diari i cercar entrades existents. I cada transacció pot assignar-se automàticament a un projecte o centre de cost.

  • Documents de diari

    Guardar diverses entrades de diari manuals en un lot pel seu processament simultani. Això permet la verificació i la recopilació dels elements de publicació abans de que s’ingressi en el llibre major.

  • Vals de diari

    Es poden utilitzar per a revisar una sèrie de transaccions financeres abans de col·locar-los. Abans de col·locar les entrades com a entrades de diari, pots editar, modificar o eliminar les dades.

  • Centre de costos

    Definir diferents centres de costos o departaments, i assignar les vendes corresponents o els comptes de costos a un centre de costos predefinit en el programa de comptes.

  • Pressupostos

    Configurar mètodes d’assignació de pressupost, definir xifres de pressupost en qualsevol moneda (local, estrangera o ambdues) i mostrar un informe general que compari les xifres reals amb els valors planificats. A més a més, es pot definir notificacions en línia perquè el sistema emeti una advertència o una determinada transacció amenaci amb excedir un pressupost mensual o anual.

"Hoy en día ya no se entiende la gestión de las compras de una empresa sin un sistema integrado con la informacióin de todas las áreas de tu empresa."

Elisa Berenguer, consultora SAP Business One.

Producció

Funcionalitats del mòdul de producció

  • MRP (Planificació de necessitats de materials)

    És una eina per a administrar l’inventari de manera eficient, de manera que els materials necessaris estiguin disponibles per a la producció sense tenir que mantenir existències massa altes. El MRP té en compte les ordres de compra, venta i producció, enviaments d’estoc i qualsevol acord marc. Però també amb regles de planificació establertes tals com mesures de producció mínimes i el temps d’entrega requerit per a l’entrega o producció d’un producte.

  • Recursos

    Els recursos són generalment màquines o mà d’obra i es registren en les dades mestres de recursos. Les màquines estan vinculades a actius fixes i treballen per als treballadors. En aquestes dades mestre, tu determines la naturalesa del recurs, el preu i la capacitat diària.

  • BOMs

    Són la base de les ordres de producció. Conté tots els materials i recursos necessaris per a produir una certa quantitat de producte final. Aquestes llistes de peces poden constar de diversos nivells, el que significa que les parts d’una llista de peces també poden tenir la seva pròpia llista de peces.

  • Ordres de producció

    Una ordre d’un client pot estar directament vinculada a una ordre de producció. Degut a que una llista de peces està vinculada, els recursos necessaris per a la quantitat indicada en l’ordre de producció es calculen automàticament. Al canviar l’estat de l’ordre de producció, l’ordre es pot alliberar per a la producció i es pot informar després de la producció. Qualsevol canvi d’existències de productes semiacabats es pot reservar automàticament.

“Avui en dia ja no s’entén la gestió de les compres d’una empresa sense un sistema integrat amb la informació de totes les àrees de la teva empresa”.

Elisa Berenguer, consultora SAP Business One

Servicios

Funcionalitats del mòdul de serveis

  • Contractes de servei

    Es pot crear un contracte de suport o garantia pels articles o serveis venuts a un client. El contracte inclou dades com la data d’inici i finalització i les condicions especifiques, inclosa la resposta garantida o els temps dels problemes.

  • Targetes d’equip del client

    Et proporcionen informació detallada sobre un article que s’ha venut a un client, com el número de sèries del fabricant, el número de sèries definit per l’usuari pel reemplaçament i l’historial de sol·licituds de servei. També pots veure els contractes de servei que estan assignats a l’article.

  • Sol·licitud de servei

    El servei sol·licitat pels teus clients pot ser monitorat fent una sol·licitud de servei. Aquesta sol·licitud inclou la targeta d’equip del client, la prioritat, el moment en que es va rebre i es va tancar la sol·licitud, qui va manejar la sol·licitud i el temps que es va necessitar per a resoldre el problema. Per a un possible seguiment, es pot vincular una activitat i es pot registrar la solució donada, inclosos els costos incorreguts.

“Avui en dia ja no s’entén la gestió de les compres d’una empresa sense un sistema integrat amb la informació de totes les àrees de la teva empresa”.

Elisa Berenguer, consultora SAP Business One

CRM

Funcionalitats del mòdul de control de CRM

  • Contacte de gravació (client)

    Estableix contactes amb els teus clients a través de notes sobre una trucada telefònica o una cita. Pots crear recordatoris i aquestes activitats es poden vincular als documents de vendes.

  • Informes

    Et permeten analitzar oportunitats de venda segons la font, l’àrea, la indústria, el client i l’article. Amb aquests informes es poden administrar els pronòstics i veure els ingressos esperats per a un període determinat.

Característiques del mòdul de CRM

  • Campanyes de màrqueting

    SAP Business One ofereix la possibilitat d’enviar campanyes per correu electrònic. Pots crear un correu electrònic basat en una plantilla i enviar-la a una base de dades de clients. Un cop que rebis una resposta, pots incloure-la a SAP Business One creant una activitat, una oportunitat o un document de vendes.

  • Integració amb Outlook

    Aquesta integració t’ajuda a augmentar la productivitat a l’administrar la teva programació, correu electrònic i activitats des de l’entorn d’Outlook mentre accedeixes a la informació més recent de SAP Business One.

“Avui en dia ja no s’entén la gestió de les compres d’una empresa sense un sistema integrat amb la informació de totes les àrees de la teva empresa”.

Elisa Berenguer, consultora SAP Business One

Funcionalitats del mòdul de gestió de projectes

  • Estructura del projecte

    Es pot dividir en subprojectes que poden consistir en fases o tasques.

  • Avantatges

    • Els usuaris tenen una visió general holística dels projectes i informació detallada sobre cada projecte.
    • Els projectes estan totalment integrats amb altres funcions financeres i operatives dins de SAP Business One.
    • L’assistent de facturació agilitza la facturació estàndard i/o el procés de facturació per fites i ajuda a millorar l’eficiència.
    • Augmenta la productivitat i la transparència.

Característiques del mòdul de gestió de projectes:

Pressupostos del projecte

Estableix un pressupost per a administrar els costos pressupostats en comparació amb els reals.

Subprojecte

Creació fàcil i seguiment de subprojectes.

Etapes del projecte

Indiquen les diferents fases del (sub) projecte. Incloent les dates d’inici i finalització de cada fase, vincula les tasques a cada fase, el percentatge d’èxits, els costos reals i assigna tasques als treballadors.

Documents

Escanejar i agregar un document relacionat amb el projecte.

Informes de projectes

Descripcions generals de cada fase, punts oberts i recursos.

Fulles de temps

Utilitza la funcionalitat de la fulla de temps per a processar el temps en el projecte.

Facturació

Un assistent recopila línies de documents obertes i elements que es poden facturar associats amb el projecte per a la teva facturació.

Llista de tasques

Afegir i crear llistes de tasques del projecte.

Activitats i notes

Realitzar un seguiment de les activitats (reunions, notes, seguiment i tasques) relacionades amb el projecte. Assigna tasques als usuaris o treballadors de SAP Business One pel seu seguiment.

“Avui en dia ja no s’entén la gestió de les compres d’una empresa sense un sistema integrat amb la informació de totes les àrees de la teva empresa”.

Elisa Berenguer, consultora SAP Business One

SAP HANA, una BBDD veloç i innovadora

HANA és una base de dades innovadora, in-memory, desenvolupada per SAP, amb la capacitat de gestionar grans volums de dades en temps real, amb un sistema d’analítica intel·ligent i àgil des del propi ERP.

Més informació sobre SAP Business One HANA

Funcionalitats i característiques

La plataforma de SAP Business One adaptada a les característiques del teu sector i negoci

Completa les funcionalitats de la part estàndard i sectorial del producte amb els següents Add-Ons i complements

  • Produmex SCAN

    Aquesta és una de les funcionalitats complementàries que podem oferir-te per ser SAP Partners: un sistema que redueix els errors de gestió de magatzem, redueix els temps i els costos, agilitza els procediments de treball, ofereix informació en temps real sobre l’estoc, optimitza l’espai gràcies a la traçabilitat i automatitza les entrades i sortides de mercaderia.

    Produmex SCAN
  • Produmex Operator

    És el complement que permet gestionar la venda a petita escala i la mercaderia amb un sistema de terminals intel·ligents. El que fa és registrar el check-in i el check-out en el punt de venda, registrar totes les vendes, devolucions i canvis, quadrar la caixa en tancaments parcials o totals, actualitzar l’estoc en temps real, acceptar diferents mètodes de pagament i guardar les dades de clients per a un sistema de fidelització.

  • Gestió de qualitat

    Crea inspeccions, prepara mostres i inspecciona-les i verifica els resultats per a prendre decisions. Tot això és el que podràs aconseguir amb aquest complement de SAP Business One, coneix l’estat del producte amb un sistema avançat de traçabilitat.

  • Plataforma de transformació digital de documents

    Hem desenvolupat de forma exclusiva aquest add-on que permet disposar d’un sistema de digitalització i gestió intel·ligent i òptima dels expedients i documents digitals.

  • Mobilitat

    Emporta’t SAP Business One allí on vagis. Amb el complement de mobilitat podràs consultar informes, KPI’s, estocs, i qualsevol altra transacció i tot des de qualsevol dispositiu.

  • Business Intelligence

    Amb la integració de Qlik Sense podràs analitzar les dades per a convertir-les en coneixement a través de panells visuals i intuïtius.

  • eCommerce, portal web i App’s

    Comparteix informació de manera bidireccional entre el teu eCommerce, web i/o app per a sincronitzar les dades de clients, vendes, estocs i preus. Amb aquest complement estalviaràs costos i recursos, és una solució àgil per a impulsar les vendes online.

Si et dediques al negoci dels agroinsums, és a dir, si la teva empresa fabrica o distribueix productes fitosanitaris, fertilitzants, abonaments orgànics i inorgànics o correctors de sòl, aquesta és la solució vertical de SAP Business One que necessites.

Funcionalitats per a empreses d’agroinsums

  • Gestió integrada: comptabilitat i finances, logística i CRM.
  • Control integrat del procés de producció.
  • Càlculs de blending optimitzant costos.
  • Càlcul de tarifes.
  • Generació automàtica de documentació (Sigfito).
  • Gestió d’ADR (generació de documentació, control de recepció i enviament, IATA).
  • Control SANDACH (gestió de subproductes d’origen animal no destinat a consum humà).
  • Codi Alpha pel transport de pinsos medicats i no medicats.
  • Traçabilitat i control de qualitat.
  • Integració amb bàscula.
  • Integració amb autòmats de fàbrica.

Tant si la teva empresa es dedica a la distribució de productes zoosanitaris com si ho fa de productes veterinaris amb aquesta solució vertical de SAP Business One podràs optimitzar i gestionar els recursos de tots els departaments des d’una mateixa plataforma.

Funcionalitats per a empreses de distribució de productes veterinaris

  • Gestió integrada: comptabilitat, tresoreria, finan ces, logística i CRM
  • Traçabilitat
  • Control de medicaments i receptes
  • Codi Alpha pel transport de pinsos medicats i no medicats
  • Pre barreges i pinsos medicats
  • Picking i rutes de repartiment
  • Gestió de granges i integradores
  • Alarmes
  • Informes

Realitzem una primera presa de contacte per a entendre les vostres necessitats i objectius

Volem saber com és la vostra empresa i negoci, i conèixer quin sistema d’ERP esteu buscant.

T’ajudem a entendre millor tot el que t’ofereix SAP Business One i tenir més clar com pot ser el teu projecte.

Et sorprendrà conèixer el preu de SAP Business One

T’oferim una valoració inicial perquè puguis conèixer l’abast econòmic del projecte

Els nostres consultors especialistes en SAP Business One, estudien les necessitats que ens has traslladat en la presa de requisits per fer una proposta adaptada a la teva empresa.

Aquesta primera valoració et permetrà tenir una idea de la inversió a realitzar i, d’aquesta manera, poder decidir si desitges donar el pas cap a SAP Business One.

El nostre equip realitzarà un diagnòstic exhaustiu per a disposar d’una proposta definitiva

L’equip de consultors especialistes que acompanyaran durant tota la implantació, realitza un estudi en detall de totes les necessitats del projecte per a valorar la millor manera d’afrontar-ho.

Presentarem una proposta final amb la valoració definitiva, de forma que pugueu conèixer exactament la inversió del projecte.

Després d’acceptar la proposta, realitzem el Set-Up tècnic i la implantació de SAP Business One junt al vostre equip

La implantació de SAP Business One, requerirà de la instal·lació del software i configuració de les funcionalitats. A més a més, el desenvolupament a mida i integracions que requereixi el vostre projecte.

El mateix equip de consultors us acompanyarà en tota la fase d’implantació, de manera que coneixeran l’estat i evolució del vostre projecte en tot moment.

La formació permetrà la completa autogestió de SAP Business One i una correcta adaptació

D’aquesta manera adoptareu la nova tecnologia en el dia a dia de l’empresa i podreu començar a explotar els seus beneficis ràpidament.

És l’últim pas per a garantir l’èxit del projecte.

Tot el que necessiteu perquè la plataforma es mantingui funcionalment operativa en tot moment

El nostre equip de suport t’acompanya en tot moment i et resoldrà tots els dubtes que puguis tenir tant a nivell funcional com a nivell tècnic.

El servei de manteniment et permet estar tranquil ja que ens ocupem de solucionar els possibles errors que presenti la plataforma i la mantenim actualitzada.

CONFIA EL TEU NEGOCI A SAP®, LIDER ERP MUNDIALMENT

Les solucions SAP ® són una garantia d’èxit i una aposta segura pel teu negoci.

  • SAP fou fundada al 1972
  • Actualment, té més de 98.000 treballadors
  • Disposa d’oficines en 130 països
  • Més del 80% dels seus clients són PIMEs
  • Confien en SAP + de 437.000 clients
  • Treballen amb + de 18.000 partners

Més sobre SAP

Tecnologia i Certificats

Som partners de SAP

Treballem per a tenir relacions duradores i de confiança amb els nostres clients, amb l’objectiu de donar solucions a les seves necessitats, oferint-los el que necessiten i és millor pel seu negoci des de la independència i l’honestedat.

Som una empresa amb més de 35 anys d’experiència implantant tecnologia a les empreses
El nostre ADN reflexa els valors de professionalitat, compromís, honestedat i lleialtat
El nostre equip compta amb certificacions SAP i més de 15 anys d’experiència implantant ERPs
La nostra proposta anirà acompanyada amb els consultors que duran a terme la implantació
Sempre obtindràs de nosaltres un diagnòstic alineat amb els interessos de la teva empresa i negoci
Confiem en que el teu projecte serà un èxit. Si no estàs satisfets et facilitarem canviar de partner de SAP

SAP Silver Partner SAP Business One.

Et sorprendrà saber l’abast econòmic que pot tenir la implantació de SAP Business One a la teva empresa

Simulador de preus