Solicítanos información

Utiliza el formulario o envíanos un email a digital@actiumdigital.es si quieres ponerte en contacto con nosotros.

Formulario con campos:

2 columnas:
Nombre* | Apellidos*

1 columna:

Empresa *

Cargo

Mail corporativo * (No puede ser Gmail, yahoo, Hotmail.)

En qué estas interesado (Desplegable Multiopción con siguientes):
- Todos grupos de soluciones
- Una consulta genérica
- Una colaboración

Mensaje *

Protección datos (El mismo que hay en SEMIC. Podemos hacer que no aparezca hasta que no empiezan a rellenar algun campo?)
- Nuestro texto legal
- Checklist aviso legal *
- Checklist comercial *

DESCARREGAR MÉS INFORMACIÓ

Descarregar catàleg - Plataforma DDSM:

Escriu les teves dades de contacte i t'enviarem per email el catàleg en PDF

INFORMACIÓ PROTECCIÓ DE DADES DEL GRUP SEMIC (Avisos legals)

Finalitats: Descarregar els nostres catàlegs i l'enviament de comunicacions informatives dels nostres productes i serveis, inclús per mitjans electrònics. Drets: Pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i altres drets a digital@actiumdigital.com. Informació Addicional : Pot ampliar la informació a l'enllaç d' Avisos Legals .
 
Accepto rebre informació comercial, inclús per mitjans electrònics *

Per què una plataforma DDSM?

Digitalitza la forma de gestionar els documents digitals de la teva empresa i els seus processos associats

Incrementa l’eficiència en la gestió documental de la teva empresa

Optimitza la gestió de tots els documents digitals facilitant tots els processos de gestió interna com la firma digital.

Personalitza WorkFlows, departaments, tipologia de documents i estructura de carpetes

Implanta una solució adaptada a les característiques i necessitats específiques de la teva empresa.

Simplifica la feina del dia a dia dels teus treballadors

Un entorn web, junt a un disseny usable i responsive fa que la plataforma sigui de fàcil ús i permet treballar des de qualsevol lloc i moment.

Vols saber com et pot ajudar el gestor de documents i expedients digitals?

Deixa que et mostrem tots els processos associats als teus documents i expedients digitals que podràs gestionar amb la nostra plataforma.

Transformant la gestió dels documents i firmes digitals

El portasignatures permet emmagatzemar al núvol els certificats digitals per a firmar amb total garantia i seguretat:

  • Circuit de signatura i/o validacions

    amb un procediment de signatura predefinit o lliure, permetent automatitzar el procés.

  • Llistat de totes les signatures

    amb un potent cercador i filtre que permet disposar de tots els documents digitals de l’empresa, conèixer el seu estat i informació destacada d’un cop d’ull.

  • Signatura massiva

    per a poder realitzar la signatura digital de varis documents digitals a la vegada.

“Moltes solucions permeten digitalitzar el “caos”. Amb la plataforma DDSM ho eliminaràs obtenint una gestió més simple i fàcil.”

Ivan Bertran, Director eCityclic.

Ventas

Funcionalitats del mòdul de Gestió Documental

  • Generació de documents

    Crear nous documents en la pròpia plataforma, digitalitza documents des de l’equip multi funció o puja documents des del teu dispositiu.

  • Document únic

    La plataforma inclou el concepte de document únic, de manera que tot i que es treballi en diferents mòduls i usuaris, segueix sent sobre el mateix document.

  • Tipologia de documents

    Crea diverses tipologies de documents per a facilitar l’organització, classificació i futura cerca a la plataforma.

  • Gestió de tasques

    Es poden crear tasques associades a altres usuaris per a sol·licitar una gestió sobre aquest document, i facilitar el seguiment del seu estat des del propi document.

I a l’edició de documents

  • Edició en línia

    S’incorpora la funcionalitat d’edició dels documents en les aplicacions d’escriptori (Word i Oppen Office) guardant automàticament tots els canvis en la plataforma.

  • Plantilles de documents

    Poden crear-se documents des de plantilles predefinides. S’incorporarà de forma automàtica a la plantilla tota la informació i metatags associats com el títol del document, dates, usuari, o qualsevol altre camp.

  • Edició de metadades

    Vinculació automàtica en el moment de realitzar una comanda als acords pactats amb el client (terminis de pagament, descomptes,... etc).

  • Traçabilitat de modificacions

    Es poden visualitzar i traçar totes les accions realitzades sobre un document.

“Moltes solucions permeten digitalitzar el “caos”. Amb la plataforma DDSM ho eliminaràs obtenint una gestió més simple i fàcil.”

Ivan Bertran, Director eCityclic.

Gestiona els processos associats als documents o expedients digitals:

  • Tramitació per fases

    Facilita la feina col·laborativa i ordenada amb expedients que poden anar establint diferents tràmits i fases entre diferents usuaris.

  • Llistat de tots els expedients

    Els usuaris podran visualitzar en una vista tots els expedients i realitzar un filtre avançat per a visualitzar els documents que desitgen.

  • Workflow i procediments guiats

    Els usuaris seran indicats dels tràmits i accions a seguir, amb tota la informació associada: terminis de temps, camps personalitzats...

“Moltes solucions permeten digitalitzar el “caos”. Amb la plataforma DDSM ho eliminaràs obtenint una gestió més simple i fàcil.”

Ivan Bertran, Director eCityclic.

Metodologia

El teu projecte de Gestió de documents digitals

Realitzem una sessió inicial per a entendre com transformar la gestió interna de l’empresa

El nostre consultor, s’asseurà amb vosaltres per a conèixer els tipus de documents, procediments, expedients, processos, quadres de classificació i tota la gestió al voltant dels documents en la vostra empresa.

A més a més, us traslladem la nostra experiència per a tots els dubtes en temes com la signatura digital, WorkFlow, digitalització...

Comencem per un pilot per a facilitar la transició cap a la gestió digital.

Realitzem el Set-Up tècnic i la implantació de la plataforma de gestió de documents

El nostre equip de consultors us acompanyarà durant tot el projecte per a parametritzar i adaptar el gestor a la vostra entitat: tipologia de documents, certificats digitals, rols i permisos dels usuaris...

Es pot implantar la solució en servidors propis, o despreocupar-se de la infraestructura, allotjar la solució en un servidor Cloud Microsoft Azure.

Realitzarem una formació per a facilitar la completa autogestió de la plataforma

Un dels grans avantatges de la plataforma DDSM és la seva gran usabilitat i la facilitat d’aprenentatge, que permet entendre ràpidament el seu funcionament.

Tant els administradors, com els usuaris, com els mateixos treballadors, estaran familiaritzats amb la gestió de documents digitals en pocs dies!

Tot el que necessites perquè la teva plataforma es mantingui funcionalment operativa en tot moment

El nostre equip de suport t’acompanya en tot moment i et resoldrà tots els dubtes que puguis tenir tant a nivell funcional com a nivell tècnic.

El servei de manteniment et permet estar tranquil ja que ens ocupem de solucionar els possibles errors que presenti la plataforma i la mantenim actualitzada.

Tecnologia

Disseny i desenvolupament propi

Hem dissenyat la plataforma DDSM per a donar solucions als problemes de gestió documental que tenen les empreses i entitats públiques, buscant una plataforma adaptada a les necessitats digitals dels treballadors i la seva forma de treballar:

Entorn web i disseny adaptat als dispositius mòbils
Interfície usable per a millorar l’experiència dels usuaris
Possibilitat d’emmagatzematge al Cloud amb certificat ENS
Autogestió sense necessitat de coneixements informàtics
Plataforma modular i escalable, permetent una implantació progressiva
Usuaris il·limitats i amb accés als WebServices (API Pública)