Com a partners de SAP no podíem deixar passar l'ocasió d'assistir a l'esdeveniment més important organitzat per SAP, la SAP SMB INNOVATION SUMMIT 2022 per a Europa, Orient Mitjà i Àfrica, que aquest any s'ha celebrat a Dublín (Irlanda), del 14 al 16 de juny.
Un esdeveniment que ha comptat amb més de 900 assistents provinents de 45 països diferents i en què han participat al voltant de 245 empreses referents de la indústria per conèixer les últimes tendències i les properes innovacions tecnològiques de productes de SAP.
Els nostres companys, Oscar Franco i David Abellán, han tornat encantats amb la gran quantitat de novetats que s'han presentat a l'esdeveniment. Ens porten l'últim en posicionament i estratègia de mercat de SAP SMB per ajudar les empreses a emprendre el camí cap a l'èxit.
Com que una imatge val més que mil paraules, aquí tens el vídeo oficial de l'esdeveniment, que resumeix a la perfecció la magnitud de l'esdeveniment: