Si t’interessa disposar de SAP Business One al teu negoci, l’ERP líder per a PIMES, has de saber que existeix un mòdul estàndard de serveis que permet millorar la relació amb els clients perquè estiguin el més satisfets possible amb la teva empresa i garantir la seva fidelitat.
Bàsicament, gràcies a aquest mòdul es pot realitzar el seguiment des del primer contacte amb el client fins a la post-venda, planificant el conjunt de tàctiques i d’accions per a exprimir al màxim totes les oportunitats de negoci. Sens dubte, un mòdul clau per a l’èxit empresarial.
Funcionalitats del mòdul de Serveis de SAP Business One
- Targetes d’equip. T’aporten informació detallada sobre un article que s’ha venut a un client (i que pot estar vincular a un contracte de servei), com per exemple: el número de sèrie del fabricant, el número de sèrie definit per l’usuari pel reemplaçament i l’historial de sol·licituds de servei. A través de les targetes, també pots veure els contractes de servei que estan assignats a cada article.
- Contracte de serveis. Permet crear un contracte de suport o garantia per a aquells articles o serveis venuts a un client. El contracte inclou dades com la data d’inici i finalització, així com les condicions específiques, inclosa la resposta garantida o els temps dels problemes. És una eina útil per controlar les quotes per serveis i mantenir un ordre mensual o anual, segons els acords pactats.
- Trucades de servei i classificació. Realitza i/o rep trucades per a resoldre incidències, dubtes o rebre comentaris o queixes sobre els teus serveis o productes. A més, podràs configurar el servei per categories de productes, socis o bé equips de treball a la teva empresa.
- Sol·licitud de servei. Monitoritza el servei sol·licitat per un client. A través de la sol·licitud s’inclou la targeta d’equip de client, la prioritat, el moment en el que es va rebre i en el que es va finalitzar, la persona que ho ha gestionat i el temps total en resoldre la incidència. És possible vincular una activitat i registrar la solució, incloent els costos.
- Bases de coneixement amb solucions per a cada problema i situació. Agilitza el procés de servei al client i millora el desenvolupament empresarial amb la base de dades de coneixement de SAP Business One i les solucions estàndard als problemes de productes.
- Generació d’informes. Avalua el rendiment i l’eficiència de les operacions del teu negoci amb la generació d’informes (natius o generats). Amb els informes natius podràs conèixer l’efectivitat del departament d’atenció al client, l’estat de cada tiquet pendent, els temps de resposta, les trucades pendents i/o atrassades i els temps de tancament de mitjana de cada tiquet. I amb els informes generats a més, podràs saber quines trucades de serveis hi ha en espera, el temps de resposta per informe i responsable i l’informe de targeta d’equip.
Beneficis del mòdul de Serveis de SAP Business One
- Disposar d’informació actualitzada dels clients.
- Crear una base de dades amb informació d’un històric d’incidències.
- Comptar amb informes confiables sobre el desenvolupament del departament de serveis (estat dels tiquets, mitjana de temps de resposta, ...).
- Administrar la relació dels clients amb els representants de serveis controlant les tasques relacionades amb els tiquets de serveis dels clients.
- Augmentar la productivitat del departament de serveis.
Si desitges veure en profunditat com funciona aquest mòdul, pots sol·licitar una DEMO gratis de SAP Business One i més informació a un consultor especialista en transformació digital per a PIMES.