Solicítanos información

Utiliza el formulario o envíanos un email a [email protected] si quieres ponerte en contacto con nosotros.

Formulario con campos:

2 columnas:
Nombre* | Apellidos*

1 columna:

Empresa *

Cargo

Mail corporativo * (No puede ser Gmail, yahoo, Hotmail.)

En qué estas interesado (Desplegable Multiopción con siguientes):
- Todos grupos de soluciones
- Una consulta genérica
- Una colaboración

Mensaje *

Protección datos (El mismo que hay en SEMIC. Podemos hacer que no aparezca hasta que no empiezan a rellenar algun campo?)
- Nuestro texto legal
- Checklist aviso legal *
- Checklist comercial *

Tot i que fins ara els negocis B2C eren els reis de la digitalització, el sector B2B ha començat a tenir una major presència en els canals digitals. Els eCommerce B2B són tendència.

La demografia dels compradors està canviant, les preferències de compra estan evolucionant  i s’estan incorporant al mercat B2B nous participants digitals. Com a resposta, els negocis B2B han de reconsiderar la seva relació amb el comerç digital per a seguir sent competitius en el sector concret.

 

Evolució del B2B

Els fabricants i majoristes reconeixen el valor de les solucions digitals, segons l’enquesta B2BecNews. El 75% planeja llençar els llocs de comerç electrònic en dos anys, el 38% dels majoristes i el 61% dels fabricants no compta amb un eCommerce B2B.

Els mercats i els destinataris es superposen, segons l’enquesta de Worldwide Business Research. Concretament, el 72% prefereix gestionar als compradors de B2B i B2C en una única plataforma eCommerce i el 40% de les empreses planeja vendre en altres segments (B2B o B2C).

 

Canvi en les preferències i la demografia dels compradors

Sabies què el 73% de la població entre 20 i 35 anys ajuda a dirigir les decisions de compra a les seves empreses? I què el 44% de la plantilla estarà composta per milenials al 2025? Són sens dubte, els més  joves, qui exerceixen una major pressió per a la digitalització i transformació digital de les empreses, tot i així, els compradors online en eCommerce B2B són de totes les edats i cada cop augmenten més.

El 90% dels compradors B2B investiguen online abans de comprar, bé en blogs, pàgines especialitzades, xarxes socials o motors de cerca. El 84% prefereix repetir les compres mitjançant canals online i és que la comoditat i la rapidesa de les gestions no té comparació.

 

Líders digitals

Les dades recolzen el valor de la transformació basada en l’experiència. Està demostrat que els líders digitals B2B tenen un increment d’ingressos cinc cops major i la digitalització suposa 1,6 comandes més any a any i 2 cops més fidelitat.

 

Tendències 2021 en negocis B2B

Aquest any hi ha 6 clares tendències que estaran a l’ordre del dia en els negocis B2B. Vols saber quines? T’ho diem a continuació!

  1. Estratègia omnicanal

Ofereix experiències de compra per a fidelitzar als teus clients agilitzant els processos comercials i reduint costos de gestió. Et recomanem que descobreixis més informació sobre els eCommerce B2B en aquest enllaç.

 

  1. Centralització, integra totes les dades en una única plataforma

Per a una millor gestió la solució és simplificar i centralitzar totes les dades en una única eina que et permeti extreure informes i prendre decisions sobre el teu negoci de manera àgil i senzilla.

datos centralizados

La nostra recomanació és que optis per un software ERP escalable que es pugui adaptar a les necessitats de la teva empresa si segueix en creixement, com per exemple SAP Business One. Amb SAP Business One podràs veure la informació del teu eCommerce B2B, així com al resta de dades de proveïdors, compres, treballadors, facturació, ...etc.

 

  1. Realitat augmentada i realitat virtual

Els nous compradors online B2B volen gaudir d’una gran experiència de compra, obtenir tots els detalls dels productes o serveis amb precisió, per això, les demos o els vídeos ajudaran a donar aquella visió que necessiten i satisfaràs els seus desitjos.

 

  1. Personalització

Segons SalesForce, el 72% dels compradors B2B espera rebre comunicacions personalitzades, és a dir, que és necessari que l’equip de vendes i màrqueting conegui les necessitats de cada client per a adaptar les accions.

 

Segmentar les audiències i adaptar els continguts per targets serà essencial en els pròxims anys. Ens els eCommerce B2B es pot aconseguir, per exemple, amb eines de marketing automation.

 

  1. Branding a les xarxes socials

És important utilitzar les xarxes socials per a construir una imatge de marca que permeti al teu eCommerce B2B guanyar exposició i reconeixement per a convertir-se en un referent del sector. Si ho gestiones bé podràs guanyar leads i aconseguir fidelitzar clients.

Redes sociales branding empresas

Realitza un anàlisi i descobreix on està el teu target. Hauries d’obrir un compte de Twitter, Facebook o Linkedin? Tot i que la xarxa social favorita dels negocis és Linkedin, et recomanem que analitzis si també necessites obrir perfils en altres xarxes socials i explotar-los.

 

  1. Contingut complementari

Els compradors B2B necessiten molta informació abans de realitzar compres, ja que segurament hauran de presentar-lo a un superior i comparar quin producte o servei és millor dins d’un ventall de possibilitats. Dona arguments que recolzin els punts forts dels teus productes. Proporciona’ls casos d’èxit, vídeos, infografies, ebooks, tutorials, demos gratuïtes, datasheets, imatges,...etc. 

 

La qualitat, els serveis complementaris i l’experiència d’usuari seran ítems molt important a valorar en la presa de decisió de la compra d’un producte o servei B2B, així que comença des d’avui mateix a establir les bases del teu eCommerce B2B perquè sigui un èxit.

Sol·licita una DEMO gratis i descobreix com podria ser el teu eCommerce B2B en uns mesos i informa’t dels detalls descarregant el datasheet de la nostra solució!

 

Calendario eCommerce 2021

 

Compartir:

Comentaris


Solució relacionada