Solicítanos información

Utiliza el formulario o envíanos un email a [email protected] si quieres ponerte en contacto con nosotros.

Formulario con campos:

2 columnas:
Nombre* | Apellidos*

1 columna:

Empresa *

Cargo

Mail corporativo * (No puede ser Gmail, yahoo, Hotmail.)

En qué estas interesado (Desplegable Multiopción con siguientes):
- Todos grupos de soluciones
- Una consulta genérica
- Una colaboración

Mensaje *

Protección datos (El mismo que hay en SEMIC. Podemos hacer que no aparezca hasta que no empiezan a rellenar algun campo?)
- Nuestro texto legal
- Checklist aviso legal *
- Checklist comercial *

Com ja sabràs, SAP Business One és l’ERP líder per a petites i mitjanes empreses a nivell global. I aquest ERP disposa de diversos mòduls que li doten de funcionalitats per a una gestió intel·ligent i integral de totes les àrees de l’empresa.

 

Un dels mòduls clau de SAP Business One és el de Compres, el qual, permet la gestió de tots els processos que rodegen les compres realitzades en una empresa (des d’una sol·licitud de compra o una sol·licitud de pressupost, passant per l’ordre de compra així com la confirmació de recepció, els acords amb proveïdors i les transaccions recurrents, entre altres).

El departament de compres necessita aquesta eina per a centralitzar les operacions i reduir possibles errors humans. Amb SAP Business One es pot optimitzar el flux de producció, fer el seguiment de les compres, gestionar els pagaments als proveïdors, fer anàlisis de mercat,... i tot, des d’un mateix programa que a l’actualitzar-se de forma immediata permet disposar de la informació empresarial òptima per a prendre decisions que afavoreixin el negoci.

 

Beneficis de l’ús del mòdul de compres de SAP Business One

1. Automatitza els processos de compres, despeses i devolucions

No perdis temps en realitzar de forma manual aquells processos que poden ser automàtics com la realització d’ordres de compra recurrents, la facturació per a comptes per pagar, les notes de crèdits, els costos al moll, la generació de comandes en múltiples divises i categories d’articles o les modificacions en factures i en saldos creditors en cas de devolucions.

La informació apareix de forma clara i detallada per a comparar ràpidament entre diferents proveïdors per a facilitar l’elecció de les compres.

 

2. Integra la informació

Gràcies a aquesta funcionalitat, des del departament de compres es pot disposar de l’accés a altres mòduls com els de comptabilitat o control d’estocs, cosa que agilitza les funcions diàries. A més, es pot obtenir informació estratègica de negoci per a aprofitar-la com l’anàlisi gràfic del mòdul.

 

3. Identifica els millors preus i proveïdors

Amb l’historial de compres i la informació dels articles, els preus, els proveïdors i les dates de les comandes es pot comparar ràpidament d’un sol cop d’ull per a determinar l’opció més rentable per a l’empresa.

Es poden extreure informes i anàlisis per a presentar-los en reunions o enviar a altres companys de departament.

 

4. Gestiona i planifica les compres

Planeja i determina els elements per a realitzar una comanda amb les quantitats correctes per a evitar sobre estocs o falta dels mateixos o la data de recepció a temps.

 

5. Genera informes

Pots crear informes de qualsevol informació emmagatzemada al mòdul de compres: ordres de compra, factures per pagar, llistat de proveïdors,...

Amb aquesta documentació es pot tenir una visió global dels processos i el departament davant la presa de decisions crucials.

 

Tots els mòduls de SAP Business One interactuen i et permeten gestionar l’article mestre i la informació del proveïdor amb informació detallada en diversos nivells. Aplica llistes de preus i models de costos per a comprar articles i obtingues una vista actualitzada dels valors de les ordres de compra i les valoracions de l’inventari. Utilitza el registre mestre de proveïdors per a veure informació detallada del proveïdor, així com el saldo del compte corrent, de manera que puguis seleccionar millor els proveïdors adequats per a una comanda en particular.

Els mòduls de SAP Business One proporcionen una potent integració, que connecta sense problemes les teves compres amb la gestió d’inventari i la comptabilitat en un sol sistema. Els nivells d’articles als teus magatzems s’ajusten automàticament després de la creació d’una ordre de compra i un rebut de mercaderia. Després d’introduir la factures de les comptes per pagar, el valor del nou article es calcula i es guarda. Els informes de compres complets, com l’anàlisi de compres, et brinden una imatge actualitzada de la teva organització de compres i et permeten prendre decisions administratives de manera efectiva.

Si desitges més informació, contacta amb un dels nostres especialistes en SAP Business One aquí.

 

Compartir:

Comentaris


Solució relacionada