Solicítanos información

Utiliza el formulario o envíanos un email a [email protected] si quieres ponerte en contacto con nosotros.

Formulario con campos:

2 columnas:
Nombre* | Apellidos*

1 columna:

Empresa *

Cargo

Mail corporativo * (No puede ser Gmail, yahoo, Hotmail.)

En qué estas interesado (Desplegable Multiopción con siguientes):
- Todos grupos de soluciones
- Una consulta genérica
- Una colaboración

Mensaje *

Protección datos (El mismo que hay en SEMIC. Podemos hacer que no aparezca hasta que no empiezan a rellenar algun campo?)
- Nuestro texto legal
- Checklist aviso legal *
- Checklist comercial *

El màrqueting és la teva passió? T’interessa saber com aprofitar el màrqueting mòbil per a millorar la fidelització dels teus clients i augmentar la taxa de conversió del teu negoci? Treballes en un departament de màrqueting? Vols conèixer com utilitzar les millors pràctiques de màrqueting mòbil per a optimitzar-lo, desenvolupar-lo i provar-lo per a aconseguir que la teva empresa o marca prosperi? Si la resposta a alguna o totes aquestes preguntes és “si” segueix llegint i descarrega’t aquesta completa guia en PDF de 18 pàgines plenes de trucs, consells i exemples d’estratègies exitoses com les de Tripadvisor, Glovo o Amazon.

 

Contingut de la Guia de Màrqueting Mòbil gratuïta

En aquesta guia de màrqueting mòbil trobaràs: dades sobre el panorama actual dels dispositius mòbils; temps que els usuaris dediquen als dispositius mòbils; cerques en dispositius mòbils; una infografia per a conèixer si realment necessites una aplicació mòbil pròpia o no; bones pràctiques del màrqueting mòbil com el prellançament, els social ads o la incorporació, amb consells per a professionals del màrqueting i elements clau; tècniques per a optimitzar el teu lloc web; consideracions clau per a un lloc web mòbil optimitzat (com temes de contingut, velocitat de la pàgina, elements emergents,... etc); com aprofitar l’ecosistema de màrqueting de les aplicacions; i el futur del màrqueting mòbil o que pots fer per a descobrir les tendències en dispositius mòbils i aconseguir, així, que la teva empresa generi noves oportunitats de venda.

Al llarg d’aquests apartats podràs veure i conèixer exemples reals d’empreses com Iberia, Booking, JustEat o Sephora, les quals, utilitzen el màrqueting mòbil en la seva estratègia de màrqueting digital i han aconseguit ser referents en els seus àmbits d’actuació.

A ACTIUM Digital considerem que totes les empreses, independentment del seu tamany, han de tenir una estratègia centrada en els dispositius mòbils, ja que el 80% de la població espanyola es connecta a Internet de manera diària a través d’un dispositiu mòbil, els quals, passen una mitjana de 5,5 hores connectats i d’aquestes, 1 hora i 30 minuts a les xarxes socials.

Les aplicacions generen un impacte, fins i tot si la teva empresa no disposa d’una pròpia. És possible que la teva empresa no tingui una aplicació, però que interactuïs amb els clients a través d’elles. Per exemple, aplicacions com WhatsApp o Telegram són molt populars com a canals de comunicació. Perquè no avalues si pots aprofitar-les per a enfortir les relacions amb els clients o si ells esperen o desitgen connectar-se amb la teva empresa a través d’aquestes eines?

Avui més que mai, l’usuari marca el rumb. L’audiència exigeix una experiència més personal i localitzada, independentment de com interactuïn amb la teva empresa.

No deixis escapar oportunitats de venda i fidelització d’usuaris. Suma’t a la moda del màrqueting mòbil i converteix-te en un autèntic especialista. Descarrega’t aquí la Guia de Màrqueting Mòbil GRATIS!

Descarregable Marketing Digital

 

Compartir:

Comentaris


Solució relacionada