Sabies què SAP Business One tot i ser un ERP (Sistema de Planificació de Recursos Empresarials) disposa d’un mòdul de CRM (Customer Relationship Management)?
SAP CRM és un component essencial de SAP Business One perquè s’utilitza per a aconseguir objectius a curt termini, reduir costos i augmentar la capacitat de presa de decisions a través de la definició d’un enfoc futur. En aquest mòdul, el departament comercial, podrà registrar totes les oportunitats de venda durant el cicle de vida d’un client per a millorar el sistema de captació-fidelització de clients.
Gestiona les relacions amb els clients a través d’un CRM amb àmplies funcionalitats de màrqueting i vendes.
Funcions del mòdul de CRM de SAP Business One
El mòdul de SAP Business One de CRM és una eina de màrqueting que consta de funcionalitats clau per a un negoci:
- Oportunitats de negoci. Visualitza la informació centralitzada sobre una oportunitat de venda: des de les etapes de venda, les dates previstes de tancament, l’import estimat, l’estat del document,... Serveix per a establir l’estatus de l’oportunitat de venda.
- Accions de fidelització. Crea programes de gamificació per a premiar la fidelitat dels clients.
- Vendes: ofertes i comandes. Crea o adjunta ofertes en les oportunitats de venda. En cas de ser acceptades pels clients es poden convertir en comandes de mercaderia. S’actualitza automàticament amb els marges bruts i totals planejats en les oportunitats registrades anteriorment.
- Contacte de gravació. Permet crear recordatoris amb alarmes i establir contactes amb els clients a través de notes sobre una trucada telefònica, una cita, una tasca, ...
- Gestió d’un calendari personal. On els analistes poden comparar l’eficàcia i el rendiment de les campanyes actives, visualitzar les tasques que s’han realitzat i les que estan per completar, agrupar-les per usuaris i filtrar-les per dies, setmanes o mesos.
- Informes d’oportunitats. Analitza les oportunitats de venda, administra pronòstics, els estats de les negociacions, conèixer els ingressos esperats i aportar dades estratègiques al departament de vendes perquè pugui fer la seva feina amb major precisió. Fins i tot és possible registrar incidències que han succeït durant la gestió.
- Leads i clients. Obtingues una visió total a temps real sobre l’estat en el que es troben els clients i els leads (clients potencials).
Característiques del mòdul de CRM de SAP Business One
Aquestes són algunes de les característiques principals d’aquest mòdul de SAP Business One:
- És compatible amb les altres àrees de negoci orientades al client, com màrqueting, vendes i serveis.
- S’implementa en diferents canals d’interacció amb el client.
- Permet recopilar tota la informació rellevant sobre diversos factors clau, com un client, i analitzar aquesta base de coneixements per a incorporar informació sobre els processos operatius i la presa de decisions estratègiques.
El millor del mòdul de CRM de SAP Business One
Els beneficis d’aquest mòdul de SAP:
- Actualització de dades: històric, hàbits de compra, dades personal i comercials,...
- Seguiment dels leads i del seu estat.
- Planificació de campanyes de màrqueting segmentades.
- Control de l’equip comercial i de vendes.
Alguns dels avantatges del CRM de SAP Business One:
- Versatilitat per a adaptar-se a cada tipus d’empresa.
- Efectivitat. Resultats visibles en poc temps.
- Aprofitament de la informació. Informació és poder.
- Innovació continua.
- Solució completa per a PIMES-
Com ja hauràs vist, el mòdul de CRM de SAP Business One és el que ajuda a una empresa a mantenir-se totalment connectada amb els seus clients per a aconseguir els seus objectius. Si necessites o vols més informació, no dubtis en sol·licitar-nos-la aquí.
Esperem poder-te ajudar en el teu camí cap a la transformació digital del teu negoci!