Solicítanos información

Utiliza el formulario o envíanos un email a [email protected] si quieres ponerte en contacto con nosotros.

Formulario con campos:

2 columnas:
Nombre* | Apellidos*

1 columna:

Empresa *

Cargo

Mail corporativo * (No puede ser Gmail, yahoo, Hotmail.)

En qué estas interesado (Desplegable Multiopción con siguientes):
- Todos grupos de soluciones
- Una consulta genérica
- Una colaboración

Mensaje *

Protección datos (El mismo que hay en SEMIC. Podemos hacer que no aparezca hasta que no empiezan a rellenar algun campo?)
- Nuestro texto legal
- Checklist aviso legal *
- Checklist comercial *

La crisis sanitària del COVID-19 ha canviat l’escenari empresarial, la manera de treballar i el lloc de feina. Per això a ACTIUM Digital hem volgut crear una guia de bones pràctiques per a gestionar correcta i eficaçment el teletreball des de casa.

Et demostrarem que des de casa es pot treballar a ple rendiment, sense baixar la productivitat i amb total èxit. Vols saber-ne més? Segueix llegint i descarrega’t la Guia Home Office que trobaràs al final d’aquest post

Guia Home Office

Contingut de la Guia Home Office

El teletreball ha estat la solució a aquesta crisis i estem convençuts que revolucionarà el món empresarial i que forma de treballar ja no tornarà a ser la mateixa en moltes empreses. Per això, en aquesta Guia Home Office trobaràs:

  • Dades significatives i contrastades sobre el teletreball a Europa.
  • Consells per a teletreballar organizats en diferents seccions com consells per a crear ambient d'oficina, consells per a les reunions virtuals o video trucades i consells per a mantenir una bona posició corporal, entre altres.
  • Un model de treball home office amb sprints remots.
  • Informació sobre els rols i responsabilitats de diferents models organizatius.
  • Com realitzar les reunions durant els sprints remots.
  • Com crear espais de treball a casa amb diferents kits segons les necessitats del treballador.
  • Com acondicionar la xarxa per a disponsa d'una xarxa estable, segura i de qualitat adaptada a aquest nou paradigma laboral.
  • Eines de gestió d'equip i eines de comunicació amb el teu equip.
  • Eines de: execució i seguiment de tasques, de transmissió de coneixement, de workshops i eines per a realitzar i rebre formacions.
  • Un decàleg pel home office.
  • I mesures que adoptar per a enfrontar una nova crisis que impliqui home office.

Tota aquesta informació, pot ser teva de forma gratuïta si fas clic aquí. Descobreix com aprofitar el home office o teletreball al màxim!

Compartir:

Comentaris