Solicítanos información

Utiliza el formulario o envíanos un email a [email protected] si quieres ponerte en contacto con nosotros.

Formulario con campos:

2 columnas:
Nombre* | Apellidos*

1 columna:

Empresa *

Cargo

Mail corporativo * (No puede ser Gmail, yahoo, Hotmail.)

En qué estas interesado (Desplegable Multiopción con siguientes):
- Todos grupos de soluciones
- Una consulta genérica
- Una colaboración

Mensaje *

Protección datos (El mismo que hay en SEMIC. Podemos hacer que no aparezca hasta que no empiezan a rellenar algun campo?)
- Nuestro texto legal
- Checklist aviso legal *
- Checklist comercial *

Facilitar el pagament als usuaris sempre és una bona idea. Quant més senzill sigui el procés del check out i més ràpid sigui realitzar el pagament, més probabilitats tindrà el teu eCommerce de fidelitzar clients i augmentar la recurrència de compra.

Per això, si estàs pensant en obrir un eCommerce o bé en ampliar o modificar els mètodes de pagament de la teva botiga online actual, volem explicar-te quins són els 11 millors mètodes de pagament per a un eCommerce i quins són els seus beneficis i inconvenients perquè pugis valorar quins et convenen més per a la teva botiga online.

 

1. TPV Virtual – pagament amb targeya de crèdit o dèbit

Aquest és sens dubte el mètode de pagament per excel·lència en un comerç electrònic.

Segons dades d’IAB Spain, és el més utilitzat en eCommerce, fins a un 85% dels usuaris l’escullen. I és que aquestes passarel·les de pagament disposen d’uns alts paràmetres de seguretat contra el frau online que donen confiança als clients, com per exemple, la tokenització*.

*Procés que protegeix dades sensibles, substituint-les per equivalents no-sensibles, coneguts popularment com a tokens. Quan s’activa la tokenització, un algoritme genera un valor aleatori i únic que substitueix el número de compte del comprador o número PAN. Aquests tokens passen de forma segura per la xarxa per a realitzar el pagament sense exposar les dades bancàries.

 

2. Paypal

Una altra de les opcions més escollides pels usuaris de botigues online pel seu grau de seguretat és Paypal.

Aquesta plataforma, present ja en petits eCommerce i en grans plataformes de Marketplace, permet als clients pagar per internet, amb codis QR, per telèfon o per correu electrònic.

És un tipus de pagament que agrada als usuaris perquè protegeix dels eCommerce en cas de reclamacions, fraus, retards,... gràcies a una tecnologia de xifrat. A més, si es decideix tornar una compra, es pot sol·licitar el reemborsament de les despeses de devolució.

 

3. Bizum

Aquest jove mètode de pagament s’ha guanyat el cor de molts clients i és que amb tan sols un parell de clics al mòbil es pot realitzar un pagament o reclamar diners.

I la seva popularitat s’ha extés tant que ja són moltes les entitats bancàries que ofereixen aquest i més comerços electrònics que l’han incorporat com a mètode de pagament.

Si vols un eCommerce amb Magento has de saber que existeix un mòdul per a disposar d’aquest mètode de pagament i, per tant, podries utilitzar-los sense problemes.

 

4. Transferencia bancaria

Tot i que ja no és molt popular, hi ha clients que prefereixen realitzar una transferència des del seu compte bancari per a realitzar una compra en un eCommerce.

Des d’ACTIUM no ho recomanem com a mètode preferent en un eCommerce B2C (però si que és una bona opció en un eCommerce B2B) perquè endarrereix el procés de finalització de la comanda, ja que el client ha d’esperar a que la botiga rebi la transferència fins a poder “bloquejar” els productes i realitzar l’enviament i en alguns casos, depenent de les entitats bancàries, pot trigar fins a 48h en veure’s reflectit.  

 

5. Contrareembolso

Hi ha qui desconfia molt de les botigues online i no creuen que siguin de tot fiables o que els seus productes no arribin correctament després del transport (trencats o amb algun desperfecte). La majoria d’aquestes persones, prefereixen escollit el contra reemborsament per a realitzar les seves comandes.

 

Contrareembolso

 

És una mètode poc utilitzat a nivell global, ja que implica que el transportista rebi i cobri els diners de la comanda i, per tant, implica disposar dels diners més tard i d’un traspàs de diners de l’empresa de logística a l’empresa de l’eCommerce.

 

6. Finançament: Cetelem, Aplazame, Sequra,…

Els teus productes o serveis són d’imports elevats? El teu públic objectiu encaixa amb el target que fracciona pagaments? Perquè no facilitar el pagament amb una plataforma de finançament?

Avui en dia existeixen desenes de plataformes com Cetelem, Aplazame o Sequra que a l’integrar-se amb un eCommerce permeten que el client pugui realitzar una compra, rebre-la al moment però pagar-la en còmodes terminis.

La majoria d’aquestes plataformes són fàcils i ràpides d’utilitzar, justament, per a “enganxar” a l’usuari i no perdre la venda.

 

7. Apple Pay

La seva configuració és ràpida i el seu ús comença a ser popular entre els usuaris d’Apple. I és que amb Apple Pay es pot afegir la targeta als dispositius Apple per a realitzar pagament en aplicacions, en botigues físiques o en comerços electrònics sense perdre temps, de manera molt àgil.

Pel que respecta a la ciberseguretat, al realitzar la compra, Apple Pay utilitza un número específic de dispositiu i un codi de transacció únic perquè el número de targeta mai quedi emmagatzemat en un dispositiu ni en servidors.

A més, un dels punts positius d’aquest mètodes de pagament en botigues físiques és que no és necessari tocar cap terminal extern, simplement el teu propi smartphones.

 

8. Google Pay

A l’igual que Apple Pay, Google Pay permet el pagament amb targeta de crèdit sense tenir que disposar físicament de la targeta. Es poden tramitar compres online en un eCommerce amb l’smartphone de manera molt senzilla, tan sols pitjant un botó.

Google Pay

I a més, aquest mètode de pagament agrada entre els seus consumidors per l’alt grau de seguretat que ofereix. Una forma de pagar que tan sols ofereix avantatges.

 

9. Amazon Payments

Amazon ha estat un dels últims gegants en oferir un nou mètode de pagament en el que s’utilitza el compte de la seva web per a verificar-se com a clients. D’aquesta manera, els usuaris no han de crear un nou compte ni introduir les dades de la seva targeta de crèdit en un altre eCommerce.

Com a sistema innovador, Amazon Payments fomenta les compres per veu.

Aquest mètode ens genera conflicte, ja que al no disposar de les dades del client, és més difícil poder-lo fidelitzar i convertir-lo en client recurrent. Però si que és una bona manera de generar una major facturació immediata.

 

10. Cheques regalo o bonos

Tot i que sigui una forma de pagament recurrent, si que creiem que és molt interessant que donis la possibilitat d’aplicar descomptes, bonus, targetes regal...etc. Ja que és una manera més de fidelitzar als usuaris.

 

11. Bitcoins

Sens dubte no és el mètode més comú ni tampoc el més adequat si al teu eCommerce vens productes de preus mitjos o baixos. Però si que pot ser una alternativa si el teu negoci ofereix producte o serveis d’un preu elevat.

Tingues en compte que les criptomònades estan a l’alça i que cada cop més hi ha persones que inverteixen en aquestes monedes virtuals. Perquè no oferir-los la possibilitat?

 

I després d’haver llegit aquest llistat, ja ho tens clar? Encara et sorgeixen més dubtes?

Contacta ara amb un dels nostres consultors especialistes en transformació digital i comerç electrònic per a sortir de dubtes!

 

 

 

Compartir:

Comentaris


Solució relacionada